Verzenden

Is uw bestelling groter dan € 75,-, dan zijn de verzendkosten gratis, is uw bestelling kleiner dan € 75,-, dan zijn de verzendkosten als volgt;

DHL
NL t/m 10kg / Bezorgen aan huis €  5,75 / Bezorgen bij servicepunt € 4,50
NL t/m 20kg / Bezorgen aan huis €  8,75 / Bezorgen bij servicepunt € 7,50

BE 2 t/m 5kg / Bezorgen aan huis €  12,-
BE 5 t/m 10kg / Bezorgen aan huis €  14,-
BE 10 t/m 20 / Bezorgen aan huis €  17,-

Voor verzending naar andere landen verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via info@uitportugal.nl.

  • Mits op voorraad, levertijd binnen 5 werkdagen
  • Tenzij anders overeengekomen, geschiedt levering af-magazijn van Uit Portugal.
  • De consument is verplicht de gekochte zaken af te nemen op het moment waarop hem deze ter beschikking staan of aan hem ter hand worden gesteld.
  • Indien de consument de afname weigert of nalatig is met het verstrekken van informatie of instructies, noodzakelijk voor de levering, zullen de voor levering bestemde artikelen worden opgeslagen voor risico van de consument nadat Uit Portugal het hem kenbaar heeft gemaakt. De consument zal in dat geval alle aanvullende kosten verschuldigd zijn.
  • Komen Uit Portugal en de consument bezorging van aankopen overeen, dan zijn de kosten van verzenden automatisch voor rekening van de consument. De condities voor verzenden van aankopen worden de consument duidelijk gemaakt bij het afrekenen.
  • Bij het sluiten van een overeenkomst wordt de consument kenbaar gemaakt welke kosten er voor het verzenden gemaakt moeten worden, de kosten voor verzenden worden apart vermeld op de factuur.
  • Indien Uit Portugal een termijn voor levering heeft opgegeven, is deze indicatief. Een opgegeven levertijd is dan ook nimmer een fatale termijn.
  • Bij leveringen buiten Nederland kunnen afwijkende voorwaarden gelden.

Retourneren

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Is het product niet zoals verwacht ? Geen probleem. Stuur een mail naar info@uitportugal.nl. U heeft het recht om het artikel binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden retour te sturen.

Het te retourneren artikel mag niet gedragen en beschadigd zijn en moet voorzien zijn van alle eventuele labels en originele (onbeschadigde verpakking). Uiteraard beschouwen wij een gepast artikel niet als een gedragen artikel.

Bij het retourneren van de bestelling zijn eventuele kosten hiervoor voor u.
Indien u het product wilt ruilen voor een andere maat of ander model, dan betalen wij eenmalig de verzendkosten van de nieuwe zending.

Uitzonderingen retourneren
Uitsluiting van het recht op retour op producten:
– verzegelde producten.
– flessen wijn, olie, potten, blikken etc. Wanneer deze geopend en/of beschadigd zijn.
– persoonlijk van aard zijn;
– die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
– die kunnen bederven of verouderen;

Wat moet je doen?

  1. Plaats het te retourneren product terug in de originele doos of verpakking en vervolgens terug in de verzenddoos. Sluit altijd de originele factuur bij een retourzending.
  2. Vervolgens verstuurt u de doos retour via een door u te kiezen vervoerder naar;

Retouradres:
Uit Portugal
Eilandseweg 32 C196
1394 JG Nederhorst den Berg

  1. Zodra de retourzending door ons is ontvangen en verwerkt, ontvangt u een mail met een bevestiging daarvan.
  2. Het bedrag van het retour gestuurde product, zullen we zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, terugstorten. U ontvangt het aankoopbedrag van ons terug zoals u betaald heeft. Let op! Verzendkosten zijn voor uw rekening.

Bij een eventuele schade aan de retourzending of een ongefrankeerde zending heeft Uit Portugal de mogelijkheid om hiervoor kosten in rekening te brengen.

Ruilen

Ruilen kan binnen 14 werkdagen na ontvangst. Het te ruilen artikel mag niet gedragen of gebruikt zijn en moet voorzien zijn van alle eventuele labels en originele verpakking. Uiteraard beschouwen wij een gepast artikel niet als een gedragen artikel.

Bezoek de website en kijk voor welk product u uw aankoop zou willen ruilen.

Stuur uw artikel(en) retour met de originele factuur. Vermeldt op de factuur welk product u zou willen ontvangen, zodat wij de omruiling zo snel mogelijk kunnen regelen. Indien u wilt ruilen tegen een duurder of goedkoper artikel dan zullen we het prijsverschil met u verrekenen.

Verkeerd product ontvangen?

Waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Heeft u een ander artikel ontvangen, dan u heeft besteld, stuur dan een mail naar onze klantenservice, zodat we dit zo snel mogelijk op kunnen lossen. Uiteraard zijn de verzendkosten voor de correctie voor onze rekening.

Wij vragen u het artikel naar ons retour te sturen en een bewijs van de verzendkosten naar ons te mailen, zodat wij de verzendkosten aan u kunnen retourneren. (max. € 7).

U kunt het verkeerde ontvangen product kunt u retourneren naar het volgende adres:

Uit Portugal
Eilandseweg 32 C196
1394 JG Nederhorst den Berg